HELP EN FAQ

CdS OPTIONS

  • Sinds wanneer organiseert u recepties ?

    Sedert 1997, het jaar waarin CdS Options werd opgericht.

  • Kan men het materiaal zien vooraleer het te bestellen ?

    Natuurlijk! U mag gerust een kijkje gaan nemen in onze showroom te Brussel en in elk van onze entiteiten.

  • Voor welk type van recepties werkt u ?

    Ons activiteitsterrein is zeer uitgebreid, van recepties bij particulieren tot grote internationale evenementen, van een romantisch diner met z’n tweetjes tot een bijeenkomst met duizenden genodigden.

  • Bent u veeleer klassiek dan wel modern?

    Beide! Wij werken voor alle soorten klanten, in alle stijlen. Bekijk eens de sfeerfoto’s op de website.

  • Hoeveel evenementen belevert u op jaarbasis?

    Ongeveer 13.500 in de Benelux, maar Options levert ook nog eens voor duizenden events in Frankrijk, Zwitserland, Spanje en Engeland.

  • Sinds wanneer maakt u deel uit van OPTIONS ?

    Sedert maart 2015.

Logistiek van uw evenementen

  • Levert u ?

    Ja, maar u kunt ook zelf het materiaal komen afhalen.

  • Hoeveel kost het vervoer ?

    De berekening van de vervoerkosten is gebaseerd op de afstand om het materiaal te leveren/af te halen, alsook op de omvang en het gewicht van het bestelde materiaal.

  • Moet men het materiaal schoonmaken en opbergen vooraleer het terug te geven ?

    U geeft het materiaal vuil terug, maar het moet wel netjes opgeborgen worden in de bakken waarin het u werd geleverd. Wat het opbergen van de glazen betreft, bevatten de bakken inlegbladen die de hoeveelheid glazen per bak aangeven. Het volstaat een glas in een van de daartoe voorziene vakken op te bergen. Let op: het glas mag in geen geval boven de bak uitsteken. Op de zijkant van de bak bevindt zich een etiket waarop vermeld staat hoeveel glazen van welk type in de bak moeten worden opgeborgen. Om borden op te bergen, bestaat er een trucje: om ze gemakkelijk in te bak te steken of eruit te nemen, plaatst u de bak op de zijkant. Zo kunt u de borden gemakkelijk uit de bakken nemen of ze er in opbergen.

  • Wie dekt de tafels ?

    Wij leveren en halen het materiaal af op de plek waar u het ons vraagt. Het dekken van de tafels is uw taak, maar wij bestuderen al uw specifieke vragen.

  • Komt u na gebruik het materiaal afhalen of moet ik het terugbrengen ?

    Zowel voor het leveren als voor het afhalen, kunt u op onze diensten een beroep doen, maar u mag het ook zelf komen afhalen en weer inleveren.

  • Levert u in het buitenland ?

    Ja, wij hebben vestigingen in Luxemburg en Frankrijk en, na aanvraag, leveren wij ook in elk ander land.

  • Levert u overal in België en Luxemburg ?

    Absoluut. Wij garanderen dezelfde kwaliteit van service ongeacht de plek waar uw receptie plaatsvindt.

  • Kan men het tijdstip van levering en afhaling kiezen ?

    Absoluut. Wij stellen u tijdsblokken voor de levering voor.

  • Mag men het materiaal in de magazijnen komen afhalen ?

    Absoluut. Vermeld dit duidelijk bij het aanvragen van de kostenraming.

  • Kunt u in meerdere keren leveren ?

    Natuurlijk, maar u hebt er belang bij om alles in één keer te laten leveren.

  • Wanneer levert u? Hoeveel tijd ligt er tussen levering en receptie ?

    Wij leveren op de dag en het tijdstip dat u wenst binnen een tijdsblok van 4 uur.

Producten en diensten

  • Wat is het formaat van de tafellakens ?

    Onze tafellakens zijn vierkant of rechthoekig. Afhankelijk van het gekozen gamma, variëren de afmetingen van 150 cm tot 600 cm.

  • Gaat u binnenkort andere artikelen aanbieden ?

    Ja, wij doen dat het hele jaar door. Raadpleeg daarom geregeld onze website.

  • Mag ik een foto hebben van de tafel en de producten die ik geselecteerd heb ?

    Graag! Vraag het aan. U ontvangt dan een foto van uw tafelaankleding via e-mail.

  • Ik heb geen inspiratie voor de decoratie van mijn receptie. Kunt u me helpen ?

    Natuurlijk. Onze adviseurs zullen u met raad en daad bijstaan bij uw keuzes.

  • Moeten de kaarshouders, kaarsen en vazen die op tafel staan, worden gehuurd ?

    De meeste producten die gepresenteerd worden, maken deel uit van ons aanbod en kunnen dus gehuurd of gekocht worden.

  • Mag men in de "sfeerbeelden" een artikel veranderen ?

    Natuurlijk, geen enkel sfeerbeeld is te nemen of te laten. U mag de producten en het aantal genodigden wijzigen.

  • Kunt u contact opnemen met mijn traiteur om de lijst van het materiaal op te maken ?

    Uiteraard, maar uw verzoek vergt wel een gesprek met een van onze adviseurs.

  • Mag ik een ander thema kiezen dan die welke op de website worden voorgesteld ?

    Ja, onze adviseurs zullen u helpen bij uw keuzes.

Commerciële vragen

  • Hoe kan ik contact opnemen met een klantenadviseur ?

    Afspraak op de pagina van de vestigingen.

  • Ik hou een receptie vanavond. Is het te laat om een bestelling te doen ?

    Neen, maar maak snel uw keuze. Bel ons op om tijd te winnen.

  • Hoe lang op voorhand moet men bestellen ?

    Liefst zo vroeg mogelijk, vanwege de beschikbaarheid van het materiaal. Maar het is altijd mogelijk om op het laatste ogenblik nog een bestelling te doen.

  • Mag een adviseur met mij de receptiezaal komen bekijken ?

    Natuurlijk! Wij staan te uwer beschikking om de plek van uw receptie te helpen vastleggen. Maak een afspraak met een van onze adviseurs.

  • Kan men tot het laatste ogenblik het aantal genodigden aanpassen ?

    U mag uw bestelling nog 48 uur vóór de datum van de receptie wijzigen. Indien uw aanvraag in de fase van reservering zit, kunt u gelijk wanneer nog wijzigingen doorvoeren. We raden u evenwel aan om uw kostenraming zo snel mogelijk te bevestigen vanwege de beschikbaarheid van het materiaal.

  • Wat is de minimum- en maximumduur van de huur ?

    Die bestaat niet, want u bepaalt die. Onze adviseurs zullen uw specifieke aanvragen bestuderen. Hou er rekening mee dat de prijzen op de website gelden voor een huurperiode van 4 dagen. Eens die periode voorbij is, veranderen de prijzen afhankelijk van het aantal extra dagen (huurcoëfficiënt).

  • Wat zijn de annulerings- en terugbetalingsclausules ?

    Raadpleeg onze algemene verkoopsvoorwaarden.

  • Hoe snel antwoordt u op onze aanvraag van kostenraming ?

    Binnen 48 uur ontvangt u uw kostenraming.

  • Hoeveel kost gemiddeld een tafel/buffet voor x personen ?

    Alles hangt af van het soort materiaal dat u kiest.

  • Betekent het aanvragen van een kostenraming dat ik verplicht ben te bestellen ?

    In geen geval. Het betreft slechts een "aanvraag". Met het oog op een maximale service en flexibiliteit beschikt u over drie commerciële documenten voor uw bestellingen. Het eerste is de becijfering: een "kostenraming" met vermelding van de gehuurde artikelen en het totaal bedrag van de prestatie. Dit document houdt geen reservering van het materiaal in. Het tweede document is de reservering: zelfde inhoud als de becijfering maar het materiaal wordt gereserveerd voor uw evenement. Ten slotte volgt de bestelling: zelfde inhoud als in de reservering, maar het materiaal wordt gereserveerd voor uw evenement en in onze voorbereidingen ingepland. De validering van een bestelling is effectief na ontvangst van de waarborg en het voorschot.

  • Wat gebeurt er als men materiaal beschadigt of een artikel breekt ?

    Bij de afhaling of inlevering van het materiaal en na telling en controle van elk product zullen u de eventuele verloren, gebroken of beschadigde artikelen worden aangerekend.

  • Wat is de minimumtermijn tussen de ondertekening van het contract en de levering ?

    Wij raden u aan uw bestelling zo snel mogelijk te bevestigen vanwege de beschikbaarheid van het materiaal, maar staan uiteraard altijd klaar om naar uw wensen te luisteren.

  • Kan men sommige van uw artikelen kopen ?

    Om die vraag te kunnen beantwoorden, dient u contact op te nemen met een klantenadviseur.